Kategorie:

ZIMOWISKO 2020

FOTORELACJA

Zimowisko dobiega końca. Planowany powrót do Będzina w godzinach 13.00 – 14.00 w zależności od warunków drogowych. Autokary przyjadą na parking pod Szkołą Muzyczną.

Rzeczy pozostawione przez uczestników będą do odebrania 22 stycznia i 29 stycznia (środa) w Domu Harcerza w Grodźcu od godziny 17.00 – 19.00, Po tym terminie zostaną zutylizowane.

 

Na hufcowym profilu na Facebook`u utworzone jest wydarzenie:

Zimowisko 2020 Jodłówka Tuchowska

Proszę tam szukać aktualności z zimowiska.

DOKUMENTY DO WYPEŁNIENIA:

KARTA UCZESTNIKA DWD

Karta uczestnika dla ZHP

ZAŁĄCZNIK DO KARTY KWALIFIKACYJNEJ UCZESTNIKA WYPOCZYNKU JODŁÓWKA TUCHOWSKA

Zgoda na wycieczki

Dokumenty powyżej proszę dokładnie przeczytać, wypełnić i PODPISAĆ we wszystkich wyznaczonych dla rodziców/opiekunów miejscach.

2020 HAZ – WARUNKI UCZESTNICTWA

Proszę się zapoznać z warunkami uczestnictwa.

Zbiórka na wyjazd na zimowisko 11 stycznia 2020 r. o godzinie 8.30 na parkingu ul. Sportowa przed Szkołą Muzyczną.

Zapraszamy Rodziców/Opiekunów uczestników na spotkanie w sprawie Harcerskiej Akcji Zimowej. Spotkanie odbędzie się 18 grudnia 2019 r. o godzinie 18.00 w Domu Harcerza w Będzinie – Grodźcu, ul. Przechodnia 1.Omawiane będą ważne sprawy organizacyjne.

WPŁATY ZA ZIMOWISKO

proszę wpłacać na konto Hufca ING Bank Śląski  03 1050 1227 1000 0008 0152 9454 z dopiskiem „HAZ 2019” oraz podaniem imienia i nazwiska dziecka/uczestnika:

1. RATA – 450 ZŁ DO 15 GRUDNIA 2019 r.
2. RATA – 300 ZŁ DO 5 STYCZNIA 2020 r.
Pierwsza wpłata (zadatek) w razie rezygnacji nie podlega zwrotowi.
Terminy wpłat są nieprzekraczalne!

Prosimy o szybkie decyzje uczestnictwa zuchów i harcerzy w HAZ 2020. Miejsc ubywa, szanse na wyjazd maleją!

Hufiec organizuje w tym roku harcerskim zimowisko w terminie 11 – 18 stycznia 2020 r. Zimowisko będzie w Domu Wczasów Dziecięcych w Jodłówce Tuchowskiej https://dwdjt.pl/, która położona jest w województwie małopolskim w powiecie tarnowskim. Na uczestników czekają liczne atrakcje!

Koszt zimowiska wynosi 750 zł.

Mamy zarezerwowane 70 miejsc.

Zgłoszenia przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do 20 listopada 2019 r. na adres mailowy hufca: bedzin@slaska.zhp.pl z podaniem :

  • imię i nazwisko dziecka
  • numer i nazwa gromady/drużyny
  • klasa
  • szkoła

Dokumenty do wypełnienia będą zamieszczone w późniejszym terminie.

Komendantka Hufca.